ز تو دورم
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 


مهیار رحیمی

 



زندگی  يعنی  نشستن  در پناه يك  درخت 

مـرگ يعنـي  آبـرو ريـزي  بـراي  مـيز و تـخت

 


مهیار رحیمی

 



ز جان شيرين‌تري اي چشمه‌ي نوش

سزد گر گيرمت چون جان در آغوش

 


مهیار رحیمی

 




ز یاران کینه هرگز در دل  یاران  نمی ماند

ز روی آب جای  قطره ی باران  نمی ماند  

 


مهیار رحیمی

 



زين همرهان سست عناصر دلم گرفت

شير خدا و رستم دستانم آرزوست

 

 


مهیار رحیمی

 



ز کوی میکده دوشش به دوش می بردند

امام شهر که سجاده می کشید به دوش

 

 

مهیار رحیمی

 



زدو دیده خون فشانم ز غمت شب جدایی

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

 

 


مهیار رحیمی

 



زندگی گرکسی بی عشق خواهدمن نخواهم

راستی بی عشق زندان است برمن زندگانی

 

 


مهیار رحیمی

 



ز گلهايش فقط نيلوفرش ماند

نگين آبي انگشترش ماند

به خاک افتاد و با آن شد برابر

ازآن پيکر فقط خاکسترش ماند

 

 


مهیار رحیمی

 



زشت بيني را رها کن ، روي زيبا را ببين

در چمن از خار بگذر ، لطف گلها راببين

 

 


مهیار رحیمی

 



زندگي بي عشق اگر باشد، لبي بي خنده است

بر لب بي خنده بايد جاي خنديدن گريست
 


مهیار رحیمی

 


ز تو دورم چه غمگین و چه من زارم

فقط نام تو را من روی لب دارم

چه غم گر دیگران گویند من خوارم

كه عشق تو شد روز و شب كارم

 

 


مهیار رحیمی

 



ز غفلت با تبه کاری به سر بردم جوانی را

کنون از زندگی سیرم نخواهم زندگانی را

 

 


مهیار رحیمی

 



زان لحظه که دیده بر رخت واکردم

دل دادم و شعر عشق انشاء کردم

 


مهیار رحیمی

 



زندگی جز نفسی نیست غنیمت شمرش

نیست امید که همواره نفس برگردد

 


مهیار رحیمی

 




ژاله از روي لاله  دور مكن        

تا نسوزد ز شعله بستان را        

 


مهیار رحیمی

 



ژاله بر لاله فرو می‌چکد از دامن ابر

خیز و با لاله رخی ساحت گل‌زار ببوی

 

 


مهیار رحیمی

 




ژاژ خايد ، ظــــرافت انگارد        

هرزه گويد لطــــــيفه پندارد        

 

 


مهیار رحیمی

 




ژنده پوشی نبود عیب ز خود دور نمای

جامه ای را که در ان رنگ تعلق بینی

 

 


مهیار رحیمی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: